иричук ћарина - студентка 2-го курсу ун≥верситету "”крањна", факультет "—оц≥альних технолог≥й".
M A R - K I R

[ќбо ћне]
[ћо¤ учЄба]
[ѕолезна¤ информаци¤ 1]
[ѕолезна¤ информаци¤ 2]
—лужби ¤к≥ займаютьс¤ ¬≤Ћ/—Ќ≤ƒ 1
ѕредмет в≥ковоњ ≥ педагог≥чноњ психолог≥њ 1
ћ≥сце ≥ роль соц≥альноњ психолог≥њ в систем≥ наукового знанн¤ 1 2
÷ентри роботи з д≥тьми-≥нвал≥дами 1

скачать

÷ентри роботи з д≥тьми-≥нвал≥дами

÷ентри роботи з д≥тьми-≥нвал≥дами повинн≥ надавати не т≥льки допомогу повТ¤зану з псих≥чною та ф≥зичною реаб≥л≥тац≥Їю останн≥х, але вони можуть бути принцип≥альним фактором добробуту батьк≥в та с≥мТњ, де виховуЇтьс¤ дитина.
¬они можуть:
    * «в≥льнити батьк≥в на де¤к≥й час в≥д догл¤ду за дитиною, надати можлив≥сть влаштуватис¤ на роботу, це одна з позитивних стор≥н роботи под≥бних центр≥в;
    * ≤нформац≥йний аспект: допомога в максимально можлив≥й ≥нформац≥њ по захворюванню дитини, його майбутн≥м, методах реаб≥л≥тац≥њ;
    * ѕредставленн¤ практичних рекомендац≥й про те, що робити наприклад з неадекватною повед≥нкою дитини та ≥нше;
    * јкцентувати увагу батьк≥в на тривалому процес≥ реаб≥л≥тац≥њ, допомога таким д≥т¤м розт¤гуЇтьс¤ на м≥с¤ц≥, роки. Ќа прот¤з≥ цього часу ефекти дн≥в, тижн≥в та м≥с¤ц≥в можуть здаватис¤ за надто малими або взагал≥ в≥дсутн≥ми. јле кожен, нехай нав≥ть найменш≥й крок прогресу ц≥нний ≥з вс≥х незграбних на початку крочк≥в й крок≥в складаЇтьс¤ сп≥льний шл¤х покращенн¤ ≥ пристосуванн¤ до житт¤;
    * ѕо¤вленн¤ можливост≥ жартувати ≥ см≥¤тис¤ з новими друз¤ми, котр≥ не будуть над вами насм≥хатис¤;
    * ƒопомога у сум≥сному р≥шенн≥ виникаючих проблем, отримати над≥ю, тому що завд¤ки допомоз≥ друз≥в ≥ спец≥ал≥ст≥в ви навчитес¤ вир≥шувати проблеми.

«ј¬ƒјЌЌя “ј ‘”Ќ ÷≤ѓ ÷≈Ќ“–”

÷ентр виконуЇ так≥ основн≥ завданн¤:
—творюЇ умови дл¤ забезпеченн¤ зайн¤тост≥ розумово в≥дсталих ≥нвал≥д≥в старших 16 рок≥в.
ќрган≥зовуЇ та проводить передпрофес≥йне та профес≥йне навчанн¤ дл¤ ор≥Їнтац≥њ ≥нвал≥д≥в на працю, виробленн¤ стереотип≥в повед≥нки працюючоњ людини, набутт¤ найпрост≥ших трудових навичок дл¤ виконанн¤ неквал≥ф≥кованоњ роботи та в≥дновленн¤ здобутих у допом≥жн≥й школ≥ - ≥нтернат≥ трудових навичок та ум≥нь.
ѕроводить усеб≥чне оц≥нюванн¤ потреб ≥нвал≥да та родини, складаЇ план втручанн¤, актив≥зуЇ на¤вн≥ ресурси дл¤ виконанн¤ цього плану.
ќрган≥зовуЇ у в≥дпов≥дност≥ до потреб ≥нвал≥да та родини реаб≥л≥тац≥йн≥ послуги: веде групову та, в окремих випадках, ≥ндив≥дуальну роботу з ≥нвал≥дом та родиною, надаЇ ≥нформац≥йн≥ послуги, виконуЇ представницьк≥ функц≥њ в ≥нших закладах державноњ допомоги ≥нвал≥дам.

ѕри виконанн≥ основних завдань ÷ентр зд≥йснюЇ так≥ функц≥њ:
ѕроведенн¤ в≥дбору ≥нвал≥д≥в, що потребують соц≥ально-побутовоњ габ≥л≥тац≥њ та працевлаштуванн¤ п≥д оп≥кою та зайн¤тост≥, складанн¤ групи резерву у раз≥, коли к≥льк≥сть за¤в в≥д потенц≥йних працюючих перевищуЇ можливост≥ ÷ентру.
–озповсюдженн¤ ≥нформац≥њ роботи ÷ентру серед родин, прац≥вник≥в державних та громадських установ фах≥в (метод≥в, педагог≥в) з метою формуванн¤ позитивних установок що до необх≥дност≥ соц≥ально побутовоњ габ≥л≥тац≥њ та зайн¤тост≥ розумово в≥дсталих ≥нвал≥д≥в.
ѕроведенн¤ комплексу психолого-соц≥ально-трудових в≥дновлювальних заход≥в з метою виробленн¤ та п≥дтримки установки ≥нвал≥да на прац≥, виробленн¤ позитивних стереотип≥в працюючоњ людини, набутт¤ навичок самообслуговуванн¤, самост≥йного мешканн¤ у громад≥ та найпрост≥ших навичок.
ќрган≥зац≥¤ реаб≥л≥тац≥йних зан¤ть дл¤ поновленн¤ та виробленн¤ навичок максимально самост≥йного житт¤ у громад≥.
ѕроведенн¤ оц≥нюванн¤ соц≥альним прац≥вником стану догл¤ду за ≥нвал≥дом у родин≥ та складанн¤ плану втручанн¤ у раз≥, що до необх≥дн≥ зм≥ни.
ѕроведенн¤ первинного оц≥нюванн¤ психолога ≥ медичноњ сестри та при на¤вност≥ методичних (у тому числ≥ психолог≥чних), або псих≥атричних повед≥нкових проблем Ц направленн¤ дл¤ подальшого обстеженн¤ та отриманн¤ фаховоњ допомоги до в≥дпов≥дного спец≥ал≥ста за м≥сцем проживанн¤.
ќрган≥зац≥¤ належних сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних умов забезпеченн¤ денного перебуванн¤ ≥нвал≥д≥в, харчуванн¤ та здорового режиму дн¤.
ќрган≥зац≥¤ аб≥л≥тац≥йних знань прот¤гом дн¤.
«алученн¤ родини до участ≥ у плануванн≥ подальшоњ реаб≥л≥тац≥њ та використанн¤ на¤вних ресурс≥в та джерел допомоги.
—творенн¤ психотерапевтичного середовища дл¤ розумово в≥дсталих ≥нвал≥д≥в та њх родин.
ѕсихолого-соц≥альна допомога розумово в≥дсталим ≥нвал≥дам, ¤к≥ потерпають в≥д психотравмуючих с≥мейно-побутових обставин, а також дл¤ тих, хто втратив п≥клувальника й потр≥буЇ до закладу оп≥ки. ¬заЇмод≥¤ з центром по робот≥ з ≥нвал≥дами  ињвськоњ м≥ськоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ зд≥йснюЇтьс¤ з метою реаб≥л≥тац≥њ потреб ≥нвал≥д≥в зазначеноњ категор≥њ та њх родин що до п≥льг, передбачених законодавством та м≥ськими програмами.
¬заЇмод≥¤ ≥з психолого-медико-педагог≥чними консультац≥¤ми щодо ви¤вленн¤ми потреб ≥нвал≥д≥в та њх родин у послугах ÷ентру.
—п≥впрац≥ ≥з громадськими орган≥зац≥¤ми, що зд≥йснюЇтьс¤ питанн¤ми допомоги розумово в≥дстали м≥ста  иЇва.
Ќаданн¤ орган≥зац≥йно медичноњ ≥ консультативноњ допомоги установам соц≥альноњ реаб≥л≥тац≥њ щодо проводженн¤ у широку практику сучасних метод≥в соц≥альноњ роботи ≥з розумово в≥дсталими ≥нвал≥дами.

ќ–√јЌ≤«ј÷≤…Ќј —“–” “”–ј “ј ¬«ј™ћќƒ≤я ѕ–ј÷≤¬Ќ» ≤¬ ÷≈Ќ“–”

ќснову структурноњ одиниц≥ центру можуть складати: 1) соц≥альн≥ прац≥вники першоњ та другоњ категор≥њ, 2) психолог, 3) медична сестра, 4) соц≥альн≥ педагоги, 5) л≥кар-реаб≥л≥толог, 6) виховател≥, 7) ≥нструктори виробничого навчанн¤, 8) майстри та допом≥жний персонал.
ќрган≥зац≥йно-методичне управл≥нн¤ та контроль за роботою мультидисципл≥нарноњ команди, техн≥чного персоналу ≥ й взаЇмод≥Ї зд≥йснюЇ директор центру.

ƒиректор, в межах своњх повноважень маЇ право:

    * ѕризначати зав≥дуючого в≥дд≥ленн¤м соц≥ально-побутовоњ адаптац≥њ, що Ї структурною одиницею ÷ентру за походженн¤м √оловним управл≥нн¤м соц≥ального захисту населенн¤ м≥ста  иЇва;
    * ѕриймати, призначати, переводити, зв≥льн¤ти прац≥вник≥в ÷ентру, укладати з ними трудов≥ договори, угоди та контракти;
    * Ѕез дорученн¤ д≥¤ти в≥д ≥мен≥ ÷ентру;
    * ѕереставл¤ти ÷ентр в ус≥х державних та не державних установах ≥ орган≥зац≥¤х, судових органах та арб≥тражах;
    * ¬≥дкривати та закривати рахунки ÷ентру в банках;
    * «д≥йснювати ус≥ орган≥зац≥њ в банках та ≥нших кредитних установах в≥д ≥мен≥ ÷ентру;
    * ¬идавати розпор¤дженн¤, та давати вказ≥вки, обовТ¤зков≥ до виконанн¤ прац≥вниками центру;
    * –озробл¤ти та затверджувати посадов≥ обовТ¤зков≥ ÷ентру;
    * ѕодавати щор≥чний кошторис та штатний розлад ÷ентру на затвердженн¤ начальнику √оловного управл≥нн¤ соц≥ального захисту населенн¤ м≥ста  иЇва.

ѕослуги щодо трудовоњ реаб≥л≥тац≥њ з розумово в≥дстал≥стю надаютьс¤ на п≥дстави за¤ви п≥клувальника та у в≥дпов≥дальност≥ до граф≥ка наданн¤ послуг. ѕослуги надаютьс¤ ≥нвал≥дам ¤к≥ не отримують послуг соц≥альноњ реаб≥л≥тац≥њ та осв≥ти в ≥нших державних закладах.
ћедичне спостереженн¤ за ≥нвал≥дом що перебуваЇ у ÷ентр≥, зд≥йснюютьс¤ прац≥вниками л≥кувальних установ за м≥сцем проживанн¤ ≥нвал≥да. ” раз≥ необх≥дност≥ ≥нформац≥¤ про ви¤вленн≥ медичн≥ проблеми ≥нвал≥да пов≥домл¤ютьс¤ п≥клувальников≥. ƒл¤ вир≥шенн¤ нев≥дкладних медичних проблем ≥нвал≥да прац≥вник ÷ентру звТ¤зуЇтьс¤ ≥з медичною установою за м≥сцем проживанн¤ ≥нвал≥да або службою нев≥дкладноњ допомоги.

ѕќ ј«јЌЌя “ј ѕќ–яƒќ  ЌјƒјЌЌя ƒќѕќћќ√» ” ÷≈Ќ“–≤

–≥шенн¤ щодо зарахуванн¤ ≥нвал≥да до групи на наданн¤ послуг в ÷ентру приймаЇ ком≥с≥Їю з числа адм≥н≥страц≥њ та спец≥ал≥ст≥в ÷ентру та представник≥в √оловного управл≥нн¤ соц≥ального захисту населенн¤, ¤ка працюЇ при ÷ентр≥ за граф≥ком. —клад ком≥с≥њ затверджуЇ √оловне управл≥нн¤ соц≥ального захисту населенн¤ м≥ста  иЇва. ѕослуги щодо трудовоњ реаб≥л≥тац≥њ та соц≥ально побутовоњ аб≥л≥тац≥њ ≥нвал≥да ≥з розумовою в≥дстал≥стю надаютьс¤ у в≥дпов≥дност≥ до граф≥ка наданн¤ послуг на п≥дстав≥:

    * «а¤ви п≥клувальника,
    *  оп≥њ документа що засв≥дчуЇ особу п≥клувальника та його в≥дношенн¤ до ≥нвал≥да,
    *  оп≥њ посв≥дченн¤ про ≥нвал≥дн≥сть виданого районним управл≥нн¤м соц≥ального захисту населенн¤,
    * ƒов≥дки з м≥сц¤ проживанн¤ про склад с≥мТњ,
    * ƒокумент≥в що засв≥дчують розм≥р сукупного доходу с≥мТњ,
    * ƒов≥дки в≥д д≥льничного псих≥атра, що п≥дтверджуЇ факт ≥нтелектуальноњ недостатност≥,
    * ƒов≥дки в≥д д≥льничного терапевта про в≥дсутн≥сть ≥нфекц≥йних захворювань. Ѕезкоштовн≥ послуги ÷ентру надаютьс¤ ≥нвал≥дам, ¤к≥ проживають у родин≥ що належить до мало захищених верств населенн¤ або сукупний доход ¤коњ на одного члена с≥мТњ не перевищуЇ прожиткового м≥н≥муму.

Ќе п≥дл¤гають направленню до ÷ентру:

    * –озумово в≥дстал≥ ≥нвал≥ди що мають псих≥чн≥ розлади загостренн¤ у раз≥ ¤к що насл≥дком пог≥ршенн¤ њх стану Ї небезпека себе та оточуючих;
    * ≤нвал≥ди, ¤к≥ в звТ¤зку з отриманн¤м активноњ б≥олог≥чноњ терап≥њ п≥дл¤гають ц≥лодобовому нагл¤ду в умовах психолог≥чному стац≥онару;
    * ≤нвал≥ди, ¤к≥ страждають ≥нфекц≥йними захворюванн¤ми у заразному пер≥од≥;

–обота ÷ентру проводитьс¤ сп≥льно з л≥кувально-проф≥лактичними амбулаторними та стац≥онарними закладами системи охорони псих≥чного здоровТ¤ а також районними в≥дд≥лами соц≥ального захисту та допом≥жними школами-≥нтернатами.
 ≥льк≥сть ≥нвал≥д≥в, ¤к≥ отримують безкоштовн≥ послуги ÷ентру, визначаЇтьс¤ у в≥дпов≥дност≥ до ф≥нансового забезпеченн¤ за кошторисом, складеним директором ÷ентру та затвердженим начальником √оловного управл≥нн¤ соц≥ального захисту населенн¤  ињвськоњ м≥ськоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ.
ѕослуги ÷ентру на госпрозрахункових засадах надаютьс¤ ≥нвал≥дам ≥з групи резерву у раз≥, ¤кщо к≥льк≥сть за¤в в≥д п≥клувальник≥в на отриманн¤ вказаних послуг Ї оптимальною дл¤ њњ орган≥зац≥њ.
” ÷ентр≥ ведетьс¤ документац≥¤ (≥ндив≥дуальна на ≥нвал≥да та обл≥ково-зв≥тна про д≥¤льн≥сть) у в≥дпов≥дност≥ до ц≥лей та завдань за тимчасовими формами, затвердженими √оловним управл≥нн¤м соц≥ального захисту населенн¤  ињвськоњ м≥ськоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ.

ѕ–ј¬ј ÷≈Ќ“–”

÷ентр маЇ право:
—творювати громадську раду дл¤ сп≥впрац≥ з громадськими орган≥зац≥¤ми. ¬ир≥шувати питанн¤ ≥нвал≥д≥ сп≥льно з д≥льничними л≥кар¤ми, д≥льничними псих≥атрами, прац≥вниками державних заклад≥в осв≥ти та соц≥ального захисту.
ѕорушувати перед державними органами оп≥ки питанн¤ про порушенн¤ прав ≥нвал≥д≥в з боку п≥клувальник≥в про направленн¤ ≥нвал≥д≥в державного закладу соц≥альноњ оп≥ки.
«вертатис¤ по медичну допомогу дл¤ хворих ≥нвал≥д≥в до псих≥атричних чи соматичних амбулатор≥й та заклад≥в нев≥дкладноњ медичноњ допомоги у раз≥ потреб або тимчасовоњ втрати контакту ≥з п≥клувальником.
¬изначати посадов≥ обовТ¤зки прац≥вник≥в та правила њх взаЇмод≥њ м≥ж собою.
¬ипроваджувати ≥нновац≥йн≥ форми та методи соц≥альноњ роботи.

¬≤ƒѕќ¬≤ƒјЋ№Ќ≤—“№

÷ентр зд≥йснюЇ обл≥к результат≥в д≥¤льност≥, контроль за обс¤гами на даних реаб≥л≥тац≥йних послуг, веде оперативний статистичний обл≥к.
ѕерев≥рка окремих напр¤мк≥в д≥¤льност≥ ÷ентру зд≥йснюютьс¤ у в≥дпов≥дност≥ чинним законодавством ”крањни.

ƒесн¤нський районний центр соц≥альних служб дл¤ молод≥

”сп≥хами в робот≥ за 2003р≥к ƒесн¤нський районний у м.  иЇв≥ центр соц≥альних служб дл¤ молод≥ можна вважати динам≥ка росту звертань з попередн≥ми роками.  ≥льк≥сть наданих послуг зб≥льшилас¤ за 2003р. по зр≥вн¤нню з2002р. в 2 рази.

1. ѕрограм л≥тнього пер≥оду у 2003роц≥ д≥¤ла програма тимчасового зайн¤тост≥ молод≥ Ђ“рудов≥ ќбТЇднанн¤ —таршокласник≥вї, що дало змогу з тимчасово працевлаштовувати15 молодих мешканц≥в району з багатод≥тних та малозабезпечених родин. ќрган≥затори програми ставили перед собою ≥ дос¤гли певних результат≥в з реал≥зац≥њ наступних завдань програми:
    * «абезпеченн¤ орган≥зац≥њ ≥ контролю виробничоњ д≥¤льност≥ “ќћ у л≥тн≥й пер≥од;
    * ќрган≥зац≥¤ проф≥лактичноњ, соц≥ально-психолог≥чноњ роботи;
    * ќрган≥зац≥¤ навчанн¤, спр¤мованого на оволод≥нн¤ вм≥нн¤ми та навичками, необх≥дними дл¤ соц≥альноњ роботи;
    * ќрган≥зац≥¤ культурно-просв≥тницьк≥ роботи.
¬ район≥ продовжуЇ свою д≥¤льн≥сть на баз≥ ƒесн¤нського районного у м.  иЇв≥ центру соц≥альних служб дл¤ молод≥ —п≥лка дит¤чих орган≥зац≥й Ђ—онечкої, ¤ка збираЇ представник≥в дит¤чого самовр¤дуванн¤ в район≥, орган≥зовуЇ ≥ проводить кожного року ≥гри, змаганн¤ та туристичн≥ збори.
ѕ≥д соц≥альним супроводом в Ђ—оц≥ально-реаб≥л≥тац≥йному центр≥ дл¤ д≥тей та молод≥ з функц≥ональними обмеженн¤миї знаход¤тьс¤ 53 с≥мњ, ¤к≥ виховують д≥тей Ц ≥нвал≥д≥в, њм пост≥йно надаЇтьс¤ необх≥дна адресна допомога.
√арною традиц≥Їю в район≥ стало проведенн¤ районного фестивалю творчост≥ д≥тей та молод≥ з функц≥ональними обмеженн¤ми Ђѕов≥р у себеї.
¬ 2003роц≥ його учасниками ≥ гл¤дачами стало близько 300 д≥тей та молодих Ц ≥нвал≥д≥в. ѕереможц≥ району брали участь в м≥ському фестивал≥ ЂЅарви над≥њї, на ¤кому зайн¤ли два м≥сц¤ (јбу Ц ’арб –ам≥, ном≥нац≥¤ Ц вокально-хорове мистецтво; ћиронюк ё., ном≥нац≥¤ Ц декоративно-прикладне мистецтво) та приз гл¤дацьких симпат≥й Ц ¬ишневський ќ. в ном≥нац≥њ - вокально-хорове мистецтво.
ѕри Ђ—оц≥ально-реаб≥л≥тац≥йному центр≥ дл¤ д≥тей та молод≥ з функц≥ональними обмеженн¤миї орган≥зовано спортивну групу та зан¤тт¤ з реаб≥л≥тологом, ¤к≥ в≥дв≥дують д≥ти та молодь-≥нвал≥ди (проведено 585 знань).
ѕост≥йно ведетьс¤ сп≥впрац¤ з громадськими орган≥зац≥¤ми Ђ÷еребралї, Ђќнкологї, Ђƒ≥абетї, батьками, що виховують д≥тей Ц ≥нвал≥д≥в, орган≥зац≥¤ми багатод≥тних с≥мей Ђ¬елика родинаї, Ђћатеринське щаст¤ї.
—п≥вроб≥тники та волонтери центру прот¤гом року пост≥йно приймали участь в орган≥зованих р≥зними установами ≥ орган≥зац≥¤ми конференц≥¤, сем≥нарах, навчальних курсах та практикумах це даЇ змогу п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥йного р≥вн¤ та ¤кост≥ наданн¤ соц≥альноњ п≥дтримки вивченн¤ та впровадженн¤ в практику передового досв≥ду соц≥альноњ роботи.
√оловною горд≥стю центру Ї колектив сп≥вроб≥тник≥в та волонтер≥в, ¤к≥ на достатньо високому р≥вн≥ виконують своњ профес≥йн≥ обовТ¤зки. ѕро це св≥дчить неодноразове народженн¤ ≥ в≥дзначенн¤ сп≥вроб≥тник≥в колективу пор¤дками та ц≥нними подарунками √олови  ињвськоњ державноњ адм≥н≥страц≥њ ќ.ќмельченко, ƒержавного ком≥тету у справах с≥мТњ та молод≥, √олови ƒесн¤нськоњ районноњ у м.  иЇв≥ державноњ адм≥н≥страц≥њ ¬. Ћаги.

¬ л≥тн≥й пер≥од було орган≥зовано в≥дпочинок ≥ оздоровленн¤ д≥тей з кризових та категор≥йних с≥мей загальною чисельн≥стю 123особи (в основному на ф≥нансово орган≥зац≥йним забезпеченн¤м з боку  ињвського м≥ського центру соц≥альних служб дл¤ молод≥).
«апочатковано роботу ЂЅатьк≥вського клубуї зас≥данн¤ ¤кого могли в≥дати вс≥ бажаючи батьки ƒесн¤нського району. Ќа зас≥данн¤х в≥дбувалас¤ лекс≥йно-трен≥нгов≥ роботи п≥д кер≥вництвом психологи центру. ”часники мали змогу под≥л¤тис¤ проблеми знайти в≥дпов≥д≥ на сп≥льн≥ питанн¤.
” 2004 роц≥ основним пр≥оритетом в робот≥ ƒесн¤нського районного у м.  иЇв≥ центру соц≥альних служб дл¤ молод≥ Ї реал≥зац≥¤ комплексу соц≥ально значущих програм в район≥, м≥ст≥.
Ќа дал≥ буде продовжуватис¤ робота з влаштуванн¤ д≥тей сир≥т та д≥тей позбавлених батьк≥вського п≥клуванн¤ до прийомних с≥мей. ¬ створеному банку од¤гу дл¤ малозабезпечених с≥мей та д≥тей без достатньоњ батьк≥вськоњ оп≥ки можна буде отримати безкоштовну гуман≥тарну допомогу.
«апрошуЇмо скористатис¤ послугами читального залу ≤нформац≥йно-методичного ресурсного центру. Ѕагато ц≥кавоњ необх≥дноњ ≥нформац≥њ та знань можуть отримати прац≥вники соц≥альноњ сфери, педагоги, студенти ¬”«≥в, волонтери скориставшись послугами цього центру. …ого банк спец≥ал≥зованоњ медичноњ л≥тератури, в≥део та ауд≥о матер≥ал≥в пост≥йно поповнюЇтьс¤ та розширюЇтьс¤. «апочаткована ЂЎколи волонтер≥вї, в ¤кий може вз¤ти участь вс≥ бажаючи. ѕрограмою передбачено проходженн¤ навчального курсу з орган≥зац≥њ та наданн¤ соц≥альноњ допомоги, опануванн¤ навичками соц≥альноњ роботи на практиц≥, проведенн¤ сум≥сного дозв≥лл¤, спри¤нн¤ в здобутт≥ профес≥йноњ осв≥ти.
÷≥леспр¤мовано зд≥йснюютьс¤ роботи по п≥дтримц≥ дит¤чих та молод≥жних громадських орган≥зац≥й району шл¤хом залученн¤ до соц≥альних акц≥й. ѕроведенн¤ розвиваючих ≥гор, збор≥в, конкурсу на кращу орган≥зац≥ю року.

¬ 2004 роц≥ на баз≥ центру на замовленн¤ та при п≥дтримц≥  ињвського м≥ського центру соц≥альних служб дл¤ молод≥ були сформован≥ та функц≥онують 4 спец≥ал≥зован≥ соц≥альн≥ служби:
    1.м≥ська спец≥ал≥зована соц≥альна служба Ђ—оц≥ально-реаб≥л≥тац≥йний центр дл¤ д≥тей та молод≥ з функц≥ональними обмеженн¤ми в ƒесн¤нському район≥ї;
    2.м≥ська спец≥ал≥зована соц≥альна служба Ђцентр проф≥лактики негативних ¤вищ у молод≥жному середовищ≥ в ƒесн¤нському район≥ї;
    3.м≥ська спец≥ал≥зована соц≥альна служба Ђцентр соц≥ального проводу с≥мей в ƒесн¤нському район≥ї;
    4.м≥ська спец≥ал≥зована соц≥альна служба Ђцентр ре соц≥ал≥зац≥њ наркозалежноњ молод≥ в ƒесн¤нському район≥ї.
¬ 2004 роц≥ головною метою в робот≥ вс≥х спец≥ал≥зованих служб на сам перед Ї п≥двищенн¤ само р≥вн¤ наданн¤ соц≥альних послуг ≥ ор≥Їнтац≥¤ на комплексне вир≥шенн¤ проблем кл≥Їнт≥в.

в гору

Hosted by uCoz