M A R - K I R |
|
|
ƒ≥¤льн≥сть соц≥альних служб дл¤ молод≥
«вертанн¤ п≥дл≥тк≥в за допомогою в центри соц≥альних служб дл¤ молод≥ до Утелефону дов≥риФ ў одо звернень неповнол≥тн≥х ≥ молод≥ за допомогою до центр≥в соц≥альних служб дл¤ молод≥, сл≥д зауважити, що тут переважаЇ модель, коли фах≥вц≥ соц≥альноњ служби дл¤ молод≥ сам≥ шукають кл≥Їнта, а не навпаки. јле не можна трактувати ц≥ данн≥ однозначно.ƒо центр≥в соц≥альних служб дл¤ молод≥ звернулис¤ у 1997 роц≥ 1004028 ос≥б, прот¤гом 1998 року зареЇстрован≥ 1427498 неповнол≥тн≥х ≥ молод≥ до 28 рок≥в та старших. р≥м того, у 1998 роц≥ заф≥ксован≥ 131054 звернень до фах≥вц≥в Утелефону дов≥риФ. ќпитуванн¤ самих п≥дл≥тк≥в ви¤вило т≥ Уболючи тоскиФ, ¤к≥ Ї актуальними ¤к дл¤ певних в≥кових груп, так ≥ за критер≥¤ми стат≥. «агальною дом≥нантною ≥ дл¤ хлопчик≥в, ≥ дл¤ д≥вчат Ї м≥ж особистих стосунк≥в, феномени коханн¤ (в≥дпов≥дно 100% ≥ 91%), а субдом≥нанти Ц р≥зн¤тьс¤: представник≥в чолов≥чоњ стат≥ хвилюють питанн¤ статевих в≥дношень , а також ≥нформац≥¤ про хвороби що передаЇтьс¤ статевим шл¤хом (в≥дпов≥дно 73%); дл¤ представниць ж≥ночоњ стат≥ актуальним Ї проблема статевих в≥дносин ≥ питанн¤, що стосуЇтьс¤ ваг≥тност≥ (в≥дпов≥дно 91% ≥ 82%). –обота спец≥ал≥зованих служб Утелефон дов≥риФ. —таном на 01.06.1998. в ”крањн≥ при центрах соц≥альних служб дл¤ молод≥ д≥¤ли 104 спец≥ал≥зован≥ служби Утелефону дов≥риФ. « них 18 Ц при обласних, 44 Ц при м≥ських, 42 Ц при районних центрах соц≥альних служб дл¤ молод≥. « ус≥х Утелефон≥в дов≥риФ т≥льки 5працюють ц≥лодобово. –ежим роботи переважноњ б≥льшост≥ Утелефон≥в дов≥риФ сп≥впадаЇ з режимом роботи соц≥альних служб дл¤ молод≥ (з 8.00 до 18.00). 33 Утелефони дов≥риФ надають консультац≥њ до 22.00, 6 Ц працюють у н≥чний час. Ћише 18 спец≥ал≥зованих служб Утелефону дов≥риФ мають окремий номер телефону, ≥нш≥ працюють за номером телефону центру. “елефонне користуванн¤ зд≥йснюють 450 спец≥ал≥ст≥в, з них 170 Ц працюють на волонтерських засадах. ѕереважна к≥льк≥сть дзв≥нк≥в над≥йшла в≥д молод≥ у в≥ц≥ в≥д 15 до 18 рок≥в. Ќайменше телефонували абоненти в≥ком в≥д 24 до 28 рок≥в. якщо загальна активн≥сть ж≥нок по звертанню на Утелефон дов≥риФ вища, н≥ж у чолов≥к≥в, то у в≥ц≥ в≥д 19 до 23 рок≥в чолов≥ки звертаютьс¤ част≥ше з ц≥лого р¤ду проблем. јнал≥з результат≥в св≥дчить, що дл¤ кожноњ стан≥ ≥снуЇ сво¤ в≥кова специф≥ка проблем. « метою п≥двищенн¤ профес≥йного п≥двищенн¤ профес≥йного р≥вн¤ телефонних консультант≥в ”крањнський ƒержавний ÷ентр соц≥альних служб дл¤ молод≥ пров≥в дл¤ фах≥вц≥в Утелефон≥в дов≥риФ сем≥нар з питань попередженн¤ суњциду серед д≥тей ≥ молод≥ та перспектив д≥¤льност≥. ƒ≥¤льн≥сть Утелефон≥в дов≥риФ ускладнюють:
ЅезпосереднЇ опитана телефонних консультант≥в показало, що 91% з них пройшли спец≥ал≥зовану п≥дготоку дл¤ роботи з п≥дл≥тками. ѕри цьому на вс≥ запитанн¤ п≥дл≥тк≥в спроможн≥ дати в≥дпов≥д≥ лише 40%, а решта Ц т≥льки часткову. «а даними консультант≥в Утелефон≥в дов≥риФ, найчаст≥ше юнаки зТ¤совують за њх допомогою питанн¤ м≥ж особистих стосунк≥в та коханн¤ (100%), статевих ≥ «ѕ—Ў (по 73%), а д≥вчата Ц питанн¤ щодо коханн¤, статевих в≥дносин (по 91%), та повТ¤зан≥ з ваг≥тн≥стю (82%). ¬и¤вилось також, що досить часто з п≥дл≥ткових проблем до Утелефон≥в дов≥риФ звертаютьс¤ доросл≥ Ц насамперед батьки, а також бабус≥, д≥дус≥ та ≥нш≥ родич≥ п≥дл≥тк≥в. ƒо речи, вчител≥ серед таких абонент≥в пос≥дають останнЇ м≥сце.
|
в гору |