Киричук Марина - студентка 1-го курсу університету "Україна", факультет "Соціальна робота".
M A R - K I R

[Обо Мне]
[Моя учёба]
[Полезная информация]
[Полезная информация 2]
Допомога слабочуючим та глулухим 1 2 3 4
Діяльність соціальних служб для молоді 1 2 3 4 5
Сфера жизнедеятельности и проблемы инвалидов 1
Проблема розвитку 1

скачать

Проблема розвитку

Основне завдання генетичної науки – вивчати явищя в їх розвитку.

Дитяча психологія, як наука генетична, вивчає закони психічного розвитку дитини.

Щоб успішно керувати складним процесом формування особистості, вихоавтель повинен знати, що таке психічний розвиток дитини, читко уявляти в чому він виявляється, від яких причин залежить, яку роль у цому процесі відіграють навколишнє середовище, виховна діяльність дорослих, вік дитини, спадковість та іньші фактори.

Усі ці питання розвязують по-різному, залежно від теоритичної пропозиції вченого.

В історичному розвитку науки визначалися дві протилежні концепції (системи наукових поглядів) у розумінні законів розвитку явищь природи і людського суспільства: ідеалістична і матеріалістична.

Матералістична і ідеалістична розуміння процесу розвитку будь-якого явищя, його показників, причин і ушійних сил. У праці “До питань діалектику”, “дві основні ( або дві можливі? Або дві в історії спостерегуванні?) концепції розвитку (еволюції) є: розвиток як зменшання і збільшання, як повторення і розвиток як єдність протилежностей (роздвоєння єдиного на взаємовиключаючи і взаємовідношення між ними).

При перші концепції руху лишається втіні саморух, його рухова сила, його джерело, його мотив (або це джерело переноситься назовні – бог, судєкт, etc). При другій концепції головна увага спрямовується саме на пізнання джерела “само руху.

Перша концепція мертва, бліда, суха. Друга – життева. Тільки друга дає ключ до “саморуху” в цого сущого; тільки дає ключ до “стрибків”, до “перериву поступовості”, до “перетворення в протилежність”, до знищення старого і винекнення нового”.

в гору

Hosted by uCoz